NU ÄR DET SOMMARLOV!

Väntat på bästa sommaren och nu är den här!

Igår: Hann jag inte att blogga för jag gick på stan i sista minuten med kimiya och köpte skor och örhängen till skolavslutningen. Och var jätte sliten och trött när jag kom hem!
Idag: FYLLER JAG 12år och det är skolavslutning!

Dagen började med frukost på sängen och fick 2 chokladkakor av Judit, mums! ;)

Sedan gick jag upp och fixade håret, det blev korkskruvar.  Sen vid 8 drog det iväg till kyrkan. Klänningen som mamma sydde blev jättesöt! Är jätte nöjd med den! Ni får se bild men nu orkar jag inte! Sen gick det bra i kyrkan med sången och så. Var så synd att 6:orna slutar på skolan, kommer sakna dom massor! Började typ grina :( älskar er mest! Efter kyrkan drog jag med familjen och åt. Fick lite saker också: Kortbyxor, Presentkort på gina 450;-, cykel. Det var det jag fick idag. Men släkten kommer på söndag och jag har inte fått någon av mamma än ;) Wihoooo älskar födelsedagar! Haha :D

Imorn: Har inget planer direkt förutom att kanske sova hos Nathalie :)

Ha en bra sommar med bad och sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0