Jag vet att jag kan, men jag släpper taget när det är som viktigast!

TJOO


Dagen var roligast med Julia. Vi typ kutade till bussen när kl var 11. Sen åkte vi till bomsta och badade och åt. Sen drog vi till brevik och va där en stund. Jag köpte en tröja ni får se på bild sen.
I morgon blir det Moa eller kimiya. Ska med moa på stan i så fall. Ska köpa present till fina lina som jag och några andra ska sova över hos och fira henne. Eller om det blir kimiya lite senare.. Eh får se.

MEN DET ÄR EN SÅN SKÖN SOMMMAR.
Först trode jag att det skulle bli den västa sommarn ever och att jag skulle vara depp hela sommaren. Men så blev det inte vettu, nene. Kommer bara vara med kompisar och chilla hela sommaren. Jag kommer lära känna nya mäniskor och så ska jag börja springa som jag gorde idag:D



tröjan jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0