Blev inget kimiya och Nathalie....

..men i morogn blir det nog kimiya.


Dagen började med att jag vaknade och fixade mig och typ vid två eller senare åkte jag till mammas jobb och sedan till stan för att titta klänning. Hittade ingen-.- Så det slutatde med att mamma köpte tyg och ska sy en. Fast Nathalie hade oxå några jag kunde få låna, så får se. Som sakt var inte med kimiya och nathalie för att jag han inte. Var tvungen att göra saker och årkade inte stressa i deta VARMA väder.
Badade oxå om ni undrar;) Typ vid 8 så åkte jag med mamma och salle till orrholmen och tog ett dopp. Det var så varmt och skönt att jag dog. Var i i minst 10 minuter:D

Vill ha sommar klädder. Ska köpa det så snart jag får pengar, fyller om om 7 dagar oxå. Så då blir det att shoppa!



Puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0