Skypa med kimiya!

Skypade med sötase kimiya nyss.
Saknar henne sjukt mycket!
Idag har jag seriöst inte gort något alls. Är det något fel på mig: svar JA.
Men för typ 1,5 minuter sedan sprang jag lite på mammas löpband är helt blöt av äckel svett. Ska börja springa på det nu! MINST 2 gånger i veckan. Och när jag när hos pappa springer jag nog ute. Ring om anågon får lust att springa med mig :D
Men ska hoppa in i duschen och ta mycket tvål och överdrivet mycker balsam. Mitt hår asså! Spyr på det. Det är tort, slitet och kort. Har slitit av topparna med plattången:(
MEN I SOMMAR LOVAR JAG ATT INTE PLATTA MITT HÅR.
Jag kanske gör det 1, 2 eller 3 gånger. Men högst 3!

Ni ska få se en bild utan att jag har platat det efter duschen. Tror nog inte att jag har lagt upp en bild med krulligt hår. aja

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0