POWER

Har inte bloggat för att jag har sovit hos mormorgoshi don 2 senaste nätterna. Men idag åkte jag till stranden med mamma och lillebror. Vi var på orrholmen och badade och hade det gött tills det spörengnade.
Var ute med kimiya mellan 20 och 21:30 och joggade lite runt gubbholmen. Var skönt fast vi fick typ mycket håll. Älskar den bruden asså.

Tänk 2 år med underbara kimiya och nathalie. Kommer aldrig glömma dom nu när dom börjar på norrstrand. Jag börjar typ gråta bara när jag tänker på det. Många minnen har vi tillsammans som jag aldrig kommer glömma.

Så ska jag avsluta min dag. Jag ska bara ta en varm duscha oxå .-. :)




Jag och nathalie.







Någon rolig sak nathalie gord epå mig och henne, haha.

as gammal bild på oss.







älskar dig!




hand i hand livet ut som dom säger.
Men jag menar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0