ISABEL!

Blev isabel igår. Hade det roligast på länge. HAHAHAHHA. Vi blev typ atakerade av måsar som var galna i lök ringar. Isabel var ju inte direkt ett fan när det gäller måsar. HHAHAHAH. Och mini glassarna.. kan inte sluta skratta!

Och idag hade jag bara en mys dag med mormor! (y) love u!

I morogn blir det i alla fall oxå isabel. Får se vad vi hittar på:) Blir nog stranden om det är bra väder:)
Och i över morgon slaggar jag hoss Nathalie Enqvist. Kommer ha de3t bäst!

Och i över morgon asså fredag eller något så ska jag till albins kalas och så sover jag hos mamma. Och på lördag så åker ajg upp till dalarna sär min fina syster som har avslutning med någon grej där.

SÅ JAG KOMMER HA DET FULT UPP HELA VECKAN!


Idag var jag oxå med pappa på stan en kortis och köpte..

dom här



..





FIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0