Har mycker att skriva om.

i förrgår:Först drog jag till stranden med familjen. Sen ringde syster (som var hos mormor) och frågade om vi kunde gå på stan. jag sa ja och hon hämtade mig och jag åkte till stan. Julia köpte en tröja och jag köpte denna tröja:  fast i rosa/vitt. sen så tog jag och julia en glass och begav oss hemmåt. Sen ringde vi nathalie och julia svedman så då va vi med dom. Isabel kom också. Sen efter det så gick jag och julia hem till min mammas kompis, där hon va, och såg på film och åt gott.

igår: vaknade jag 10 för att vi skulle åka till ett läger som vi har varit på varje år. Men just i år fick vi inte plats :( Men i alla fall så åkte vi dit. vi kom fram vid 2. Jag hade rååååååååååå kul där! Badade, spRANG, MYSA, bada och va med alicia. En jätte go tjej. Sen åkte vi trötta hem kl 01:00 och vi åkte och åkte. Men när vi var nästan framme stannade mamma bilen och gick fram till en flicka i mörkret. Jag och salle blev jätte rädde men det visade sig att flickan hade slagit sig i huvudet så polisen och ambulansen kom. Kl var 03:00 och det ända vi ville var att sova. Så vi åkte där i från så att polisen fick ta han om det. När vi äntligen jag hemma somnade jag som en sten!

idag: SKA BARA HA EN VILO DAG: KANSKE ÅKA TILL STRANDEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0