Tillbaka..

Från festivalen som jag skrev lite om.
Glömde skriva mer om den för vi åkte tidigt på onsdagen. Festivalen var så sjukt rolig. Det var anurlunda men cool musik, god mat, massa andra mänikskor som sog fräna ut, massa affärer, GODIS och ett mysgt tält.
ska berätta mer.
Vii kom till första kampingen på onsdag efter vi hade åkte 9 timmar. Vi stannade och sov i stuga för att vi hade glömt en tält pinne. Så i tältet kunde vi inte sova i :(. Sen vaknade vi och åkte vidare till urkult. Vi åkte förbi en ompis och fick låna ett tält som tur var. Sen var vi framme efter drygt 5 timmar. Vi var trötta när vi kom fram. Men vi fick upp tältet och la oss och sov gött!
Nästa dag gick vi upp typ 10 och åt frukost och sen tog vi bilen till festivalen. Vi åt mat och tittade i affärer. Sen när vi kom till ingången av själva festivalen så fick vi snygga band sen gick vi in. Vi var där tittade runt oh så. Det var roligare än det låter men dog 3 dagarna var typ likadana.
Sen åkte vi hem igår. Vi åkte i 14 timmar :O.  Sen kom vi hem vid 2 på nattten och bara sten somnade.

Nu ska jag snart packa så jag har det klar för jag ska till mamma vid 6. ska kanske va med julia idag oxå.

Men nu kommer det bli mer inlägg, är ledsen för att jag haft en paus me. 

kram.¨'

Biljett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0