Dagen med finaste julia ♥

Först vakande jag (kul!) sen så åkte jag till pappas jobb och var där tills julia ringde och vi drog till stan. Jag köpte fondation (stavning) och puder. Sen köpte jag borstar till grejset. Sen tog vi en glass och drog till skut berget sen bomsta. badade där i högsta vågerna och hade det allmänt bäst!

bilder







Tjock men vem bryr sig, är inte perfekt!







mys!










Där har ni bilderna. Blir att sova hos julia i morgon. Så mer bilder då tror jag nog.
Bilderna är tagna från --> julias blogg. :) ♥

Kommentarer
Postat av: J U L I A '-

älskar dig!

ah, vi hade det verkligen bäst idag, längtar tills imorgon ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-08-16 @ 20:26:23
URL: http://juliasvedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0