Svar på tal !

regina om Fotade med Nathalie:
verkligen en söt blogg du har där tjejen! :)
nu när jag ändå så är inne på din blogg, kan jag väl kommentera tänkte jag ;) några frågor..

- Vad använder du för kamera?
- Har du haft blogg innan, eller är denna din första?
- Har du någon medverkare på din blogg? Alltså, någon som hjälper dig med din design, osv.. Eller gör du allt själv?

Det var allt, ha en fortsatt bra dag!
(skrev med min jätte gamla blogg, men Jaja...)



Svar:
Tack så mycket :)
- Det är min kompis nathalies kamera som jag fick låna det är en olympus e-450 
- Ja jag tror att jag har haft tre bloggar innan faktiskt :)
Sen har jag ju denna blogg nu.
- Nathalie har hjälpt mig med designen, tagit bilderna och lagt in den. Sånt är jag inte så bra på men med nathalies hjälp blir bra :D

Tack, du med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0