Packat och klart!

Hejsan, det blev visst ett inlägg idag på morgonen, men allt för er!
Jag har en fråga också... Hur tycker ni att min blogg ska vara? Oftare inlägg men korta, eller Inlägg 1-2 gånger om dagen, men långa? Hmmm... Just nu kör jag på mera inlägg, men blir det för jobbigt? :P
Ska gå och ta mig lite Frulle, sen så drar vi!
På vägen dit så ska vi åka och köpa ny bikini till mig, det behövs :) En ny & fräsch!
tar med mig mobilen så jag kan översikta bloggen, och ha koll på alla er andra ;) 

Måste bara säga att jag är jätte glad, tack alla bloggläsare !
För att mina besökare stiger... just nu har jag 38 unika besökare, hoppas det blir mer under dagen ! :D


peace and love











Kommentarer
Postat av: malinjohanzon

sv: haha ja :D

2011-04-16 @ 09:51:34
URL: http://maallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0